Oct 15, 2010

14 - Oct - 2010

Hari ni hari khamis... Dalam seminggu hari khamis dengan hari jumaat la yang best sekali... Nak tau kenape best...?? Sebab, ade satu kelas jer... Hahaha... Hari lain kelas full... Pergi kolej pagi, balik petang... Arghh penat...

Aku tak ingat pukul berape aku bangun pagi tadi... Lepas breakfast, Aku terus on lap top and mulakan jalan-jalan ke blog-blog lain... Bayak juga la blog yang aku masuk pagi ni.... Tapi as a silent reader la... Hehehe...
 


Aktiviti blogwalking pada sesi pagi...



Lepas penat jalan-jalan menerjah blog kawan-kawan, aku sambung baca cerita-cerita yang tak habis di baca dalam majalah ROTTW aku ni... Banyak lagi cerita yang aku tak baca... Mungkin busy berblogwalking kot... hahaha...



Majalah yang tiap-tiap bulan aku langgan




Kelas aku start pukul 2 petang... Pukul 1.45 aku keluar dari rumah menuju ke kolej... Kolej dengan rumah aku dekat jer... Tak jauh mane pon... 5 minit sampai dah... Hari ni aku ade satu kelas jer... Kelas Alam Sekitar bersama dengan Sir James... Hehehe... Habis kelas pukul 4 petang... Aku terus balik ke rumah...

Aktiviti petang aku pulak ialah beriadah dengan kawan aku kat gym kolej aku, IKIP Gym... Biasanya aku pergi sane dengan 2 lagi kawana aku, si Hery dengan si Daud... Tapi petang ni Hery tak follow... Die ade hal kot... So, aku pergi bedua je dengan si Daud...



Gym yang termurah di Kuatan... Untuk Student IKIP je ek... Hehehe


Malam pulak, lepas aku makan malam operasi mencari sabun dijalankan di pasaraya Eng Hong... hehehe... Sabun mandi dengan sabun basuh kain aku dah habis daa... Aku pergi shopping sorang-sorang jer sebab member-member lain ade yang kerja, ade yang tengah buat kerja, ade yang malas nak keluar... So, aku pon gerak la sorang-sorang... On the way nak ke kaunter bayaran, nampak pulak biskut... Macam best jer... Beli la... Buat kunyah-kunyah kat rumah tu... hehehe...



Sabun dari Eng Hong... Hahaha


Lepas Shopping, aktiviti terjah menerjah ke blog kawan-kawan yang lain pon bermula... Lepas habis semua blog aku singgah, aku pon mula menaip entry ni... Lepas aku post entry ni, mungkin aku masuk tido kot... Sebabnye esok aku kelas pagi... Kelas Highway... Esok pon aku satu kelas gak macam hari ni... Hehehe... So, selamat malam semua...

Blogwalking sesi malam



0 comments:

Post a Comment