Oct 24, 2010

Ahad = Bosan ?

Ahad la hari yang ditunggu-tunggu ramai orang kan...?? Tambah-tambah bagi yang bekerja... Hari ahad la diorang dapat cuti, lepak-lepak dengan member, shopping, jumpa makwe or pakwe, holiday dengan family, macam-macam lagi la kan... Tapi aku boring la hari ni... Nak buat ape ni wei....??



Pagi-pagi lagi member aku dah keluar pergi kerja... Tinggal la berape kerat je kat dalam rumah ni... Aku on lap top, tapi tak tau nak buat ape... hahaha... Nak tengok movie, semua dah tengok... Movie...? Betul gak tu... Memandangkan semua movie dalam lap top ni aku dah layan, lebih baik aku download movie lain kan....?? Lepas je sarapan, aku pon keluar pergi online kat Restaurant Zam-Zam... Kenapa tak online kat rumah...?? Kat rumah tu line tak laju kalau nak download sebab pakai streamyx yang RM60 jer sebulan.... Stetakat nak online biase-biase boleh la... So kalau nak download terpaksa la lepak kedai mamak ni...

Sekarang ni aku kat kedai Zam-Zam... Tengah download movie sambil tulis entry ni... Nak tau movie ape aku download...?? Malu la nak bagi tau... hahahah... Takder la, sebenarnya aku download movie Altitude... Ape lagi, gelak la kuat-kuat... Orang dah berkurun tegok citer tu, aku baru nak tengok... huhuhu... biase la malas nk tengok kat wayang...

Esok hari isnin... Dah nak prepare untuk kelas... Eh, lupe plak... Esok cuti... Cuti kat negeri Pahang jer tau... Sebab Sultan Pahang punya birthday hari ni, so tunda ke esok... Cuti lagi esok... Esok sehari suntuk aku layan movie kat rumah... hahaha.... Download bayak-bayak movie hari ni...

p/s: Tak sabar tunggu malam ni... Man City VS Arsenal... Harap-harap Man City menang malam ni... Go Man City Go...!!

2 comments:

ღ❤❣::A.J.M::❣❤ღ said...

jarang i boring on sunday sbb keja... beside, nothing 2do on sunday... tp klu once awhile cuti on sunday, boring plak... =D

R2F said...

>>Asma

Keje on sunday...?? overtime ker...?? hehehe

Post a Comment