Oct 11, 2010

Intro

Hari ni hari ahad... 10 hari bulan 10 tahun 2010... Fuh cun nombor ni... Memang ramai yang nantikan tarikh ni kan...?? Kenduri kawen memang bersepah la hari ni... Cuma aku jer takder undangan kenduri kawen hari ni... Hahaha... Sheikh Muszaphar pon kawen hari ni tau.... Fuh... Nasib baik aku takder duit... Kalu tak, dengan aku-aku sekali kawen hari ni... hahaha...

Hari ni jugaklah menjadi sejarah untuk aku... Sebab blog aku ni pon lahir pada 10-10-10... Ni merupakan entry pertama aku tulis untuk blog aku ni... Aku ni memang baru dalam dunia berblogging ni... Tak tau ape-ape lagi... Banyak kene belajar... Baru jer siap daftar account terus taip entry ni... Kalau korang nak tau, sekarang ni aku bukan kat rumah, aku kat kedai makan dengan 2 orang kawan aku... Maknanya, blog aku ni lahir kat kedai maka...?? Hahaha...

Aku tak pasti lagi nak buat konsep macam mane untuk blog aku ni... Tapi aku rasa aku nak buat umum je la... Senang skit kan... Tak tertumpu pada satu2 konsep... Maknanya semua aku sumbat... Musik ke, gosip ke, business ke, pengetahuan umum ker, tutorial ke, semua kasi hantam satu kali... Hahaha...

Ok la... Cukup la untuk first entry ni... Semoga kita berjumpa lagi... Sekian...

0 comments:

Post a Comment