Nov 16, 2010

Raya Di Perantauan...

Esok dah start cuti untuk kolej aku... Tapi ramai yang dah start balik kampung sejak dari semalam lagi... Bilagan motor kat parking hostel ni pon dah makin berkurangan... Boleh dikira... hahaha... Semua dah start prepare untuk Aidil Adha esok...

Tahun ni sama macam tahun lepas... Aku sekali lagi sambut Aidil Adha kat Kuantan bersama-sama member yang senasib dengan aku... Hehehe... Aku tak dapat balik kampung sebab cuti sehari jer... Hari ni aku ada kelas... Esok cuti raya... Khamis dah start kelas macam biasa... Bagi student yang duduk jauh macam aku ni memang tak balik kampung la jawabnya...

Tapi takper... Kat Kuantan ni bukan aku sorang jer yang tak balik kampung... Ade lagi member-member aku yang beraya kat sini... Kepada geng-geng yang tak balik, malam ni jom kita makan sate...!!! hahahaha...

0 comments:

Post a Comment