Nov 15, 2010

Tiada Lagi "55"

2 tahun aku duduk kat rumah sewa tu... Kitaorang panggil rumah tu "55"... Sebab ape tau...?? sebab, nombor rumah tu 55... hahaha... Sekarang ni aku kembali duduk kat hostel semula... Ye, aku pindah keluar dari rumah sewa lame aku tu...


Kenapa pindah...?? dah abis belajar ker...?? Blom lagi... Final pon blom start lagi... Ade lagi sebulan sebelum final... Eee... Takutnye final... Aku keluar bukan sebab gaduh ker ape yek... Kelaur secare aman tau... hahaha... Aku masuk hostel Casa Tanjung... Dalam bayak-bayak hostel, hostel ni la yang paling dekat dengan kolej aku... Tapi yang tak bestnye, kat sini semuanya dorm... Tapi takper la... Slamber jek... Dalam dorm aku ade 14 orang... hohoho ramai... Semua junior... Aku sorang jer senior... hehehe... Macam-macam kos ade dalam dorm ni... Junior kos aku pon ade gak...

Aku ade member sorang duk kat sini... tapi dorm dia dah penuh... So, terpaksa la aku lepak kat dorm junior ni... Tapi takper, diorng semua sempoi-sempoi... hehehe...

p/s: banyak giler projek nak kene siapkan... arghhh tension...

0 comments:

Post a Comment